Toggle SlidingBar Area

Clever in de koelkast: smart food

Jouw standteam levert enkele dagen lang ene fysieke topprestatie die niet moet onderdoen voor een paar uur intensief sporten. Liever dan hen vol te stouwen met energiedrankjes, voorzie je in de koelkast wat ruimte voor slimme cateringoplossingen die ervoor zorgen dat hun energie- en vochthuishouding op peil blijven:

  • Vers fruit: hard seizoensfruit, vruchtensalades, vruchtensappen en smoothies zorgen voor een energieboost en verdrijven opkomende hongeropstootjes. Je kunt ze onbeperkt eten en ze geven je geen vieze adem.
  • Pasta: bereide pastagerechten in kleine porties kunnen zonder veel gedoe gegeten worden en geven snel energie. Kies voor eenvoudige, niet al te hartige bereidingen die elke dag wisselen. Vermijd knoflook.
  • Slaatjes: rauwe groenten geven je snel een verzadigd gevoel en zijn toch licht verteerbaar. Ze zijn wat minder snel binnen te werken dan fruit, dus voorzie je best een discrete ruimte waar de teamleden om beurten een hapje kunnen eten.
  • Broodjes: geen lunch zonder belegde broodjes. Kies voor volkoren of meergranen en beleg zonder franjes: jonge of verse kaas, groenten, droge vleeswaren. Ban vette sauzen en alles wat sporen nalaat op het gebit.

 

2016-12-23T10:23:53+00:00 By |Tips|0 Comments

About the Author:

Het is mijn passie is om bedrijven het marketing- en communicatiemedium beurzen optimaal te laten gebruiken.